Tuesday, April 2, 2013
Mari mari mari sesaper yang belum ada baju raya, cepat cepat sebelum tailor tutup tempahan...

RM 70 sahaja sepasang

sms  012-4937905

BI001















Sold out

Wednesday, March 13, 2013
Yang di tunggu2 sudah sampai, jom cepat2 sebelum habis, nanti lambat2 tailor pun tak nak ambik tempahan... mari2 pilih pilih

sepasang RM 80 termasuk pos.

TAPI sempena pembukaan semula Butik Insyirah, tuan kedai dengan berbesar hati nya bagi harga promosi pembukaan semula RM 70 sahaja.

sms/whatsapp 012-4937905

Available

Available

Available

Available

Available

Available

Available

Available

Available

Sold Out

Available
Available

Thursday, February 21, 2013
Jenuh dok tunggu stok kain tak sampai2 lagi kita up dulu ceghita sabun susu beras kolagen plak. Bestt sangat sabun ni... wangi sangat2.... anak2 aku suka sangat ngan sabun ni, Ali kluaq bilik air terus tanya 'Ali putih dak gi mak' hahahahaha.... kalau la sekali guna terus putih kannnnn. Ok jom tengok khasiat sabun susu beras kolagen kat bawah ni





SABUN SUSU BERAS + COLLAGEN
(Ready Stock )

KOS POS / KOS PENGHANTARAN
Kos pos laju semenanjung :
1-6 ketul : RM 6.00
1 dozen : RM 8.00

Kos pos laju Sarawak :
1-6 ketul : RM 10.00
1 dozen : RM 12.00

Kos pos laju Sabah :
1-6 ketul : RM 12.00
1 dozen : RM 14.00

Kos pos biasa/parcel Sabah/Sarawak :
1-6 ketul : RM 10.00
1 dozen : RM 10.00


Sabun Susu Beras Collagen ini dihasilkan 100% dari bahan-bahan semula jadi. Merupakan produk asli dari thailand yg terkenal serta diamalkan oleh gadis-dan juga orang dewasa. Bertujuan menjaga serta mengekalkan kesihatan dan kecantikan kulit. Kita boleh lihat ramai gadis-gadis dari thailand memiliki kulit yg cantik, gebu dan cerah.

FUNGSI SABUN SUSU BERAS COLLAGEN:-
- meratakan tona kulit
- menganjalkan struktur kulit
- menggebu dan mencerahkan kulit
- membantu menghilangkan bintik-bintik hitam
- menghaluskan kulit
- memudarkan dan menghilangkan parut dengan penggunaan yang berterusan
- melembabkan kulit seterusnya menaikkan seri wajah.

KANDUNGAN @ BAHAN:-
Rice Milk Extract, Vitamin B3, Vitamin E, Olive oil, Palm Oil , Natural Glycerin, Collagen Powder

KHASIAT:-
- Membuatkan kulit muka anda lebih cerah, lembut dan tegang.
- Menanggalkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati.
- Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat dan jeragat.
- Menanggalkan kesan solekan dengan efektif.

JIka digunakan sebagai sabun mandi pula, ia membantu:-
- Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha anda.
- Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah
- Memberi kesan kesegaran sepanjang hari.
- Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau slps berpeluh
- Boleh menghilangkan bau badan.

Cara-cara menggunakannya:-
- Gunakan sebagai pencuci muka dan badan setiap hari.
- Urut dan gosok secara perlahan di bahagian muka dan badan selama 2-3 minit
- Ini bertujuan supaya vitamin dan mineral dapat meresap di dalam kulit.

Banyak kan khasiatnya. Harganya pun murah saja

COD untuk kawasan Shah Alam

HARGA :1 ketul : RM 3 sahaja
12 ketul (1 dozen) : RM 25 

JOM ORDER CEPAT!!!!





Tuesday, February 19, 2013
Untuk permulaan kita mulakan dengan sabun susu beras dulu

ada 2 jenis sabun susu beras biasa dan sabun susu beras kolagen

Boleh COD bagi mereka2 yang berada di sekitar Shah Alam, Subang USJ dan Puchong.

1 ketul : RM 2 sahaja
12 ketul (1 dozen) ke atas : RM 20 sedozen 


Skrol ke bawah utk tahu khasiatnya



                            



1 ketul : RM 2 sahaja
12 ketul (1 dozen) ke atas : RM 20 sedozen

KOS POS / KOS PENGHANTARAN
Kos pos laju semenanjung :
1-6 ketul : RM 6.00
1 dozen : RM 8.00

Kos pos laju Sarawak :
1-6 ketul : RM 10.00
1 dozen : RM 12.00

Kos pos laju Sabah :
1-6 ketul : RM 12.00
1 dozen : RM 14.00

Kos pos biasa/parcel Sabah/Sarawak :
1-6 ketul : RM 10.00
1 dozen : RM 10.00

Sabun Susu Beras ini dihasilkan 100% dari bahan-bahan semula jadi. Merupakan produk asli dari thailand yg terkenal serta diamalkan oleh gadis-dan juga orang dewasa. Bertujuan menjaga serta mengekalkan kesihatan dan kecantikan kulit. Kita boleh lihat ramai gadis-gadis dari thailand memiliki kulit yg cantik, gebu dan cerah.

FUNGSI SABUN SUSU BERAS:-
- menggebu dan mencerahkan kulit
- membantu menghilangkan bintik-bintik hitam
- menghaluskan kulit
- memudarkan dan menghilangkan parut dengan penggunaan yang berterusan
- melembabkan kulit seterusnya menaikkan seri wajah.]

KANDUNGAN @ BAHAN:-
Rice Milk Extract, Vitamin B3, Vitamin E, Olive oil, Palm Oil , Natural Glycerin

KHASIAT:-
- Membuatkan kulit muka anda lebih cerah, lembut dan tegang.
- Menanggalkan semua kotoran, minyak, dan sel kulit mati.
- Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat dan jeragat.
- Menanggalkan kesan solekan dengan efektif.

JIka digunakan sebagai sabun mandi pula, ia membantu:-
- Menanggalkan bintik hitam atau kesan hitam di ketiak, siku dan peha anda.
- Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit bermasalah
- Memberi kesan kesegaran sepanjang hari.
- Badan anda tidak akan melekit walaupun ketika atau slps berpeluh
- Boleh menghilangkan bau badan.

Cara-cara menggunakannya:-
- Gunakan sebagai pencuci muka dan badan setiap hari.
- Urut dan gosok secara perlahan di bahagian muka dan badan selama 2-3 minit
- Ini bertujuan supaya vitamin dan mineral dapat meresap di dalam kulit.
Insyaallah Butik Insyirah akan kembali beroperasi dalam masa terdekat
Wednesday, November 2, 2011
Mari mari mari cotton manik dah tiba..... murah murah murah RM169 shj sepasang. Harga TIDAK termasuk kos penghantaran yer kawan-kawan.

SAIZ AVAILABLE : L
 


SIZE AVAILABLE : S, M

SIZE AVAILABLE : M



SIZE AVAILABLE: M





RUJUKAN SAIZ

XS- Bahu 14" / Panjang Lengan 21" / Dada 37" / Labuh Baju 38" / Pinggang 24" / Punggung 40"/ Labuh Kain 39"

S- Bahu 14.5" / Panjang Lengan 21.5" / Dada 39" / Labuh Baju 38" / Pinggang 26" /Punggung 41"/ Labuh Kain 39.5"

M- Bahu 15.5" / Panjang Lengan 22.5" / Dada 41" / Labuh Baju 41" / Pinggang 26" /Punggung 43"/ Labuh Kain 41"

L- Bahu 16" / Panjang Lengan 22.5" / Dada 42" / Labuh Baju 41" / Pinggang 27" /Punggung 44"/ Labuh Kain 41"

XL-Bahu 17" / Panjang Lengan 23" / Dada 44" / Labuh Baju 41" / Pinggang 28" /Punggung 46"/ Labuh Kain 41"
 
Note:Pinggang separuh bergetah,stretchable.
Tuesday, October 18, 2011
TUNGGUUUUU

BAJU KURUNG COTTON MANIK AKAN TIBA




About Me

Muqadimah

Selamat datang ke Butik Insyirah. Kami menyediakan pelbagai jenis kain cotton yang bermutu tinggi dengan harga yang sangat berpatutan.

My Banner

Butik Insyirah

Kami Di sini

Blog Archive

Ingin berkongsi .... Jom shout here

Total Pageviews